• vrperformancechip@gmail.com
  • +36 (30) 514 7120

Olajnyomás javítás VAG konszern TFSI TDI motoroknak

  • Az alacsony olajnyomás problémája a motorvezérlő egység beállításával korrigálható, amely a motor járása során kétkörös szabályozás nélkül teljes olajnyomást használ. Dízel motorban 2500-ig, benzin motorban 4500-ig ez az olajnyomás majdnem a normál fele.

  • Ez természetesen hatást gyakorol az autó működésére. Nyilvánvalóan csökkenti a károsanyag-kibocsátást, de növeli az alkatrészek kopását. (csapágyak, turbók, egyéb érintkező felületek kopása)

  • Sajnos már van ezzel kapcsolatos negatív tapasztalat a korábbi típusokkal kapcsolatban..- Megoldásunk javít és esetenként – állapottól függően – teljesen megoldja ezt a probléma, növeli az alkatrészek élettartamát

Grafikon gyári és módosított olajnyomás mérés alapján

Ezt a módosítást erősen ajánljuk ezen motorizáció minden tulajdonosának. A rendszer rövid ismertetője a 1. csatolt kép alapján: „2500 ford./perc fordulatszámtól vagy 300 Nm nyomaték (teljes terhelésű gyorsulás) az N428 mágnesszelepet a J623 motorvezérlő egység választja el a testcsatlakozástól úgy, hogy 1. vezérlőfelülethez vezető olajcsatorna zárva van.

Piros = Módosított érték Kék = Gyári érték

Szemléltető video benzines motoron

A vezérlőrugó erejének kisebb erő irányába történő módosításával elfordítja az állítógyűrűt a felépítményben az óramutató járásával megegyező irányba. A beállító gyűrű ilyenkor kifelé mozdul a középpontból és nagyít az egyes „lapátcellák” közötti szállítótéren. A lapátcellák távolságának növelésével több olajat pumpál. Az olaj térfogatáram az olajazófuratokon keresztüli ellenállás és a a főtengely csapágyhézagával szembeni ellenállás következtében növeli az olajnyomást. Így térfogatáram-szabályozott lesz.

Az ábra 2.0 CR-TDI és 2.0 TFSI olajpumpa felépítését mutatja be

Screenshot 2024-11-05 at 19-58-55 ssp_922903_2-0l_4v_tfsi_engine.pdf.png

Érintett motor család

**Néhány típus melyeknél opcionálisan végezhető a módosítás:** - Audi, VW, Porsche, Bentley - 3.0TDi EA897evo 160/200kw illetve EA897Evo2 170/210/25x kw (Audi A4, A5, A6, A7, A8, Q5, Q7, Q8, S4, S5, S6, S7 TDi, VW Touareg) - 3.0TDI CRTx EA897 (A4,A6,Q7,Touareg,Cayenne etc ) - További benzines típusok esetén is elérhető a módosítás, mint pl. EA839 2.0TFSI + 4.0 TFSI V8 ( RS és S modellek) 3.0 TDI 239LE 204le ccwa stb 3.0 BITDI 313, 320, 326, 340LE EDC17CP44 MD1 3.0 TDI 231LE 286LE **erősen ajánlott** EDC17 218LE 272LE **erősen ajánlott** Simos 18.1 2.0 TFSI TSI motorokhoz

  • MD1 3.0 TDI 231LE 286LE erősen ajánlott
  • EDC17 218LE 272LE erősen ajánlott

🔩 Védd meg a motorod! Egyszeri szoftveres beavatkozás – hosszan tartó védelem az egyik legértékesebb alkatrészednek.

📞 Vedd fel velünk a kapcsolatot még ma, és előzd meg a költséges meghibásodásokat!

Miért létfontosságú ez a módosítás?

Az Audi 3.0 TDI (272 lóerős CRT) motorjai gyárilag alacsony olajnyomásra vannak hangolva alacsony és közepes fordulatszám-tartományban. Bár ez az emissziós és fogyasztási normák miatt előnyös a gyártónak, hosszú távon komoly károkat okozhat a motorban. A leginkább érintett alkatrészek:

🧩 Turbófeltöltő (különösen a kenésre érzékeny)

🔗 Vezérműlánc és láncfeszítők

⚙️ Főtengelycsapágyak

🛞 Hidraulikus szelepemelők

🛢️ Olajszivattyú szelepvezérlése

⚠️ Milyen problémák jelentkezhetnek olajnyomás-emelés nélkül? Korai láncnyúlás, vezérlés "csörgése"

Turbó meghibásodása vagy kenési elégtelenség miatti tönkremenetele

Fokozott kopás a kenést igénylő alkatrészeknél

Hidegindítás utáni túl lassú olajnyomás-felépülés

Meleg motornál instabil olajfilm – csapágykopás

✅ Mit nyújt a szoftveres módosítás? A beavatkozás során az eredeti motorvezérlő programot úgy optimalizáljuk, hogy: Már alacsony fordulaton is magasabb olajnyomás jöjjön létre Az olajnyomás-felépülés gyorsabb lesz hidegindításkor A kritikus alkatrészek jobb kenést kapnak minden üzemi állapotban A módosítás teljesen gyári szintű stabilitással működik, hibakód- vagy lámpamentesen 🔧 Mennyire biztonságos? Teljesen! Nem mechanikus beavatkozás, nem emelünk nyomást a végletekig, csak optimalizáljuk a működést. Az olajnyomás-értékek a gyári maximum alatt maradnak, de sokkal hamarabb elérik a megfelelő szintet.

Ajánlatkérés

Javított autók