• vrperformancechip@gmail.com
  • +36 (30) 514 7120

DSG Váltási karakterisztika modósítás

A gyári váltó szoftver túl korán kapcsol feljebb a sebességi fokozatok között, ami a kettőstömegű lendkerék és a komfortos vezetés legnagyobb ellensége. Ez alacsony motorfordulatszámot eredményez 1000-1200 tartományban, ami zavaró lehet. -Minden DSG tulajdonos tapasztalhatta már ezt városi és külvárosi vezetés közben. Például egy 6 sebességes DSG váltó már 40 km/h sebességnél a 4. fokozatban, és 52 km/h-nál már az 5. fokozatban van, ami rendkívül alacsony motorfordulatszámot eredményez 1000-1200 tartományban. A gyári váltó szoftver túl korán kapcsol feljebb a sebességi fokozatok között, ami a kettőstömegű lendkerék és a komfortos vezetés legnagyobb ellensége. Ez alacsony motorfordulatszámot eredményez 1000-1200 tartományban, ami zavaró lehet.

ÁLTALUNK KÍNÁLT MEGOLDÁS

Ha a gyorsítást 1450-1500 fordulatszámról kezdjük, a motor sokkal könnyedebben működik, kevesebb vibrációval, fogyasztással és kisebb terhelés jút a kettestömegű lendkerékre. A váltó szoftverét optimalizáljuk és újra hangoljuk annak érdekében, hogy soha ne kerüljön alá 1300 fordulat nagy sebességi fokozatban. Ez eredményezi kevesebb motorvibrációt, kisebb terhelést a kettestömegűnek, kellemesebb motorhangot és rezgésmentes utastért, valamint nagyobb rendelkezésre álló motorerőt az optimális fordulatszámnak köszönhetően gyorsításkor. MOTOR TUNING NÉLKÜL IS IGÉNYBE VEHETŐ

DSG - Stronic - Tiptronic
  • OPTIMALIZÁLT D + S + M váltások

Egyedi váltási kalibráció,, amelyek illeszkednek a motorjellemzőkhöz (ECU tuning) a tökéletes le- és felfelé váltáshoz.

  • EMELT NYOMATÉKKORLÁTOZÓK

A hangolt motorok maximális teljesítményének kihasználása érdekében meg kell emelni a nyomatékkorlátozókat. Ez biztosítja azt is, hogy a TCU megfelelően működjön nagyobb nyomatékszinteken és ne legyenek korlátozó tényezők.

  • MEGNÖVELT MAXIMÁLIS ÖSSZESZÚRÍTÓ ERŐ/NYOMÁS

Normál működési tartományon belül és állandó körülmények között a tengelykapcsoló olajnyomása arányosnak tekinthető a tengelykapcsoló nyomatékának kezelésével. Tehát a nagyobb nyomaték kezeléséhez nagyobb nyomásra van szükség!

  • MÓDOSÍTOTT VÁLTÁSI SEBESSÉG

Rendkívül gyors sebességváltás minden DSG módban (vagy csak a kívánt módban). Kis terhelésnél normál váltási idő, nagy terhelésnél akár 60ms-al gyorsabb váltás!

  • JAVÍTOTT HŐKEZELÉS

A továbbfejlesztett hőkezelés biztosítja, hogy a sebességváltó mindig a megfelelő hőmérsékleti tartományban működjön és figyelmezteti a vezetőt arra az esetre, ha a DSG eléri a kritikus hőmérsékleteket (túlmelegedés elleni védelem).

  • TOVÁBBFEJLESZTETT TENGELYKAPCSOLÓ HŰTÉS

A tengelykapcsoló hűtését az olajáramlás növelésével javíthatjuk. Ez csökkenti a tengelykapcsoló túlmelegedésének és az anyag deformációjának lehetőségét.

– Optimalizált D mód váltó program.

– Optimalizált S mód váltó program.

– A megfelelő állapotnak megfelelő sebességfokozat kiválasztása

– Továbbfejlesztett tengelykapcsoló-nyomás emelkedés (sima gyorsulás)

– Kemény váltás kiküszöbölése, különösen az 1-től a 2-ig.

– Jelentősen meghosszabbítja a tengelykapcsoló élettartamát.

A különleges teljesítménycsomag tartalma:

– Megemelt maximális váltási fordulatszám a motorhangoláshoz

– Megnövelt tengelykapcsoló szorítóerő, akár 700 nm-ig Setup függő

– Továbbfejlesztett válasz a váltáskérésre (lapátok vagy választókar)

– Felgyorsult tengelykapcsoló kopás a túlzott csúszás miatt

– Alacsony fordulatszámon feljebb kapcsol

– Csörgő zajok (pl. 1.-2. fokozat) a rossz fokozatválasztás miatt.

Öt példa:

1. Jobb váltási stratégia

Egy kanyarban vagy egy körforgalomban a DSG nem választott megfelelő fokozatot. Ez gyorsításkor gyenge gázreakciót eredményez.

2. Távolítsa el a késleltetést.

Miközben lassan begurul egy kereszteződésbe, és hirtelen fel akar gyorsítani, úgy érzi, hogy a gyorsulási reakció nagyon lassúvá és késleltté válik. De ha nagyobb gázt ad, az autó hirtelen hirtelen előrehúz. Ezen tudunk változtatni. Tehát ha alacsony, körülbelül 15 km/h sebességgel vezet, az autó jobban reagál a gyorsításra.

3. Vezetés alatt

A DSG rendkívül alacsony fordulatszámon kapcsol felfelé. Általában, amikor 60 km/h-val vezet, a DSG már a 7. fokozatban van , és 1000 és 1200 ford./perc között van. Enyhe gázadáskor a motor és a sebességváltók hallható vibrációs hangot adnak ki alacsony fordulatszámon. Ezek a hangok idővel észrevehetőbbé válnak, ha nem rögzítik, és a lendkerék maradandó károsodásához vezetnek. Ezt a problémát a váltás fordulatszámának növelésével javíthatjuk, és így csökkentjük a gyakori fel- és leváltásokat. A motor és a DSG sebességváltó jobban és gyorsabban reagál a gázadásra. A javítási költségek többszöröse a szoftver költségének. Egy egyszerű és megfizethető szoftvercsomaggal a DSG hosszabb ideig tart és jobb teljesítményt nyújt.

4. Sport mód Sok járművezető úgy találja, hogy a DSG S módban nem vezet túl jól. A DSG túl korán kapcsol le, és a motor magas fordulatszámú lesz. Annyit teszünk, hogy csökkentjük az S módot, hogy alkalmasabbá tegyük a városi vezetésre.

5. Rezgés (Remegés)

Érez erős rezgéseket, amikor (közel) álló helyzetből gyorsít? Vagy ha D módban az 1. fokozatból a 2. fokozatba kapcsol ? Azt tanácsoljuk, hogy gyorsan cselekedjen és alkalmazza a DSG szoftverünket, hogy megelőzze a DSG-je további károsodását.

A szoftvert a VR Performance fejlesztette ki, hogy zökkenőmentesen működjön együtt a Stage1 vagy Stage2 , OEM+ ECU szoftverrel.

MEGJEGYZÉS: Magasan fejlett DSG szoftverünk egyedülálló a piacon, annak ellenére, hogy szinte „csodálatos” dolgokat tehetünk a vezethetőségi problémák megoldására, a nyomatéktartás növelésére, valamint bizonyos esetekben a programozás és kopás okozta remegés kijavítására. A szoftver NEM :

  • Javítja meg a sérült vagy hibás mechatronikai egységeket
  • Helyreállítja a csúszó tengelykapcsolókat vagy megjavítja a csúszó tengelykapcsolókat
  • Javítja az elhasználódott hajtóműveket vagy kompenzálja a rosszul karbantartott sebességváltókat
  • Nem működik módosított motorszoftverrel, és hardverrel, hacsak nem upgrade. és az alkatrészek 100%-osan legyenek kompatibilis a DSG szoftver megvásárlása előtt.

A szoftver NEM

  • Javítja meg a sérült vagy hibás mechatronikai egységeket
  • Helyreállítja a csúszó tengelykapcsolókat vagy megjavítja a csúszó tengelykapcsolókat
  • Javítja az elhasználódott hajtóműveket vagy kompenzálja a rosszul karbantartott sebességváltókat
  • Nem működik módosított motorszoftverrel, és hardverrel, hacsak nem upgrade. és az alkatrészek 100%-osan legyenek kompatibilis a DSG szoftver megvásárlása előtt.

Kérj ajánlatott