- OPTIMALIZÁLT D + S + M váltások
Egyedi váltási kalibráció,, amelyek illeszkednek a motorjellemzőkhöz (ECU tuning) a tökéletes le- és felfelé váltáshoz.
- EMELT NYOMATÉKKORLÁTOZÓK
A hangolt motorok maximális teljesítményének kihasználása érdekében meg kell emelni a nyomatékkorlátozókat. Ez biztosítja azt is, hogy a TCU megfelelően működjön nagyobb nyomatékszinteken és ne legyenek korlátozó tényezők.
- MEGNÖVELT MAXIMÁLIS ÖSSZESZÚRÍTÓ ERŐ/NYOMÁS
Normál működési tartományon belül és állandó körülmények között a tengelykapcsoló olajnyomása arányosnak tekinthető a tengelykapcsoló nyomatékának kezelésével. Tehát a nagyobb nyomaték kezeléséhez nagyobb nyomásra van szükség!
- MÓDOSÍTOTT VÁLTÁSI SEBESSÉG
Rendkívül gyors sebességváltás minden DSG módban (vagy csak a kívánt módban). Kis terhelésnél normál váltási idő, nagy terhelésnél akár 60ms-al gyorsabb váltás!
- JAVÍTOTT HŐKEZELÉS
A továbbfejlesztett hőkezelés biztosítja, hogy a sebességváltó mindig a megfelelő hőmérsékleti tartományban működjön és figyelmezteti a vezetőt arra az esetre, ha a DSG eléri a kritikus hőmérsékleteket (túlmelegedés elleni védelem).
- TOVÁBBFEJLESZTETT TENGELYKAPCSOLÓ HŰTÉS
A tengelykapcsoló hűtését az olajáramlás növelésével javíthatjuk. Ez csökkenti a tengelykapcsoló túlmelegedésének és az anyag deformációjának lehetőségét.